پس از طی فرصت قانونیِ بررسی اولیه‌ی صلاحیت نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، صلاحیت جعفر یعقوبی، نامزد انتخابات از حوزه‌ی شهرستانهای آباده، بوانات، خرّمبیـد و سرچهان، به تأییـد هیأت اجرایی مرکز حوزه‌ی انتخابیه رسید. مراحل بعدی فرایند تأییـد صلاحیت در سطح استان و کشوری ادامه دارد.

جعفر یعقوبی دانش‌آموخته مقاطع عالی در رشته علوم سیاسی و زیرمجموعه‌های آن است و به عنوان کارشناس سیاسی در وزارت امور خارجه جمهور اسلامی ایران به کار مشغول است. یعقوبی در پنج سال گذشته (۱۳۹۷ تا اواخر ۱۴۰۲) در کسوت مسئول امور حقوقی و بین‌المللی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل، نزد اتحـادیه‌ی اروپـا به خدمت مشغول بود و پس از بازگشت به کشور در اسفندماه ۱۴۰۱، خبر از قصد خود برای ورود به عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی برای به دست آوردن کرسی بهارستان به نمایندگی مردم آباده، بوانات، خرّمبیـد و سرچهان داد.

By جعـفر یعقوبـی

جعفر یعقوبی هستم. دانش‌آموخته سیاست و روابط بین‌الملل. سالهاست خسروشیرین را از دریچه‌ی دوربین به تصویر کشیده‌ و با کلام توصیف کرده‌ام. هر چه از خسروشیرین و این منطقه دورتر باشم، گویی نزدیک‌ترم و هرچه نزدیک‌تر، آرامتر. از گفتگو با تک‌تک مردم خسروشیرین، محمدآباد و شاهنشین لذت می‌برم و می‌آموزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *