ضمن تبریک ولادت مولای متقیان، امام علی علیه‌السلام، و روز پدر، و به رسم صداقت و شفافیتی که از ابتدا تا به امروز چراغ راهم در این مسیر سخت بوده است، به اطلاع شما عزیزان و همراهان گرامی می‌رسانم، پس از بررسی لایحه‌ی دفاعیه‌ی اینجانب، جعفر یعقوبی، توسط شورای محتـرم نگهبـان، و مقارن با تولد حضرت جواد الائمّه، صلاحیت اینجانب به تأییـد آن نهـاد محتـرم رسید.

تأیید صلاحیت روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد و یک روز بعد، اینجانب با حضور در فرمانداری ویژه‌ی شهرستان آباده، ابلاغ رسمی تأییـد صلاحیتِ خود را، به عنوان نامزدِ دوازدهمیـن دوره‌ی انتخابات شورای اسـلامی از حوزه‌ی شهرستان‌های آباده، بوانات، خرّمبیـد و سرچهـان، دریافت نمودم.

بدین‌وسیله از تمامیِ اعضای سختکوشِ فرمانداریِ ویژه‌ی شهرستان آباده که دراین ایّام وظیفه‌ای مضاعف بر عهـده داشته‌اند، قدردانی می‌کنم. همچنین، از برخورد حرفه‌ای، بی‌طرفانه و به دور از هرگونه جهت‌گیری مدیران و کارشناسانِ محتـرم فرمانداری، تشکر ویژه دارم. از اعضایِ هیأت محتـرم اجرایی شهرستان که وظیفه‌ی خطیر بررسی پرونده‌ی نامزدها را عهده‌دار بودند سپاسگزارم. همچنین، از هیأتِ نظارت محتـرم شهرستان که در ابتدای مسیر، حرف‌های اینجانب را شنیدند، تشکر می‌کنم.

از همه‌ی خواهران و برادران عزیزم، که امروز عضوی از خانواده‌ی بزرگترم شده‌اند، و در این دورانِ پیگیری با اعتماد بر اصل حاکمیتِ قانون در جمهـوری اسلامی ایـران و رسیدگی عادلانه به شکایاتِ مربوط به رد صلاحیّت‌ها توسط شورای محتـرم نگهبـان، با اعتماد قلبی به بنده، در عینِ متانت و حفظ حریمِ قانون، صبوری کردند، کمال تشکر را دارم.

تأییـد صلاحیت در این ایّام مبارک را به فال نیک می‌گیرم. این مهم، نخستین گام در تغییر وضع موجود در حوزه‌ی شمال فارس است که انشالله به دست شما در روز انتخابات رقم خواهد خورد.

ید الله فوق ایدیهـم

By جعـفر یعقوبـی

جعفر یعقوبی هستم. دانش‌آموخته سیاست و روابط بین‌الملل. سالهاست خسروشیرین را از دریچه‌ی دوربین به تصویر کشیده‌ و با کلام توصیف کرده‌ام. هر چه از خسروشیرین و این منطقه دورتر باشم، گویی نزدیک‌ترم و هرچه نزدیک‌تر، آرامتر. از گفتگو با تک‌تک مردم خسروشیرین، محمدآباد و شاهنشین لذت می‌برم و می‌آموزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *