یکی از فرزندان برومند این سرزمین، مهندس مجیــد یعقوبی، به سمت مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شده است. این انتصاب خجسته و شایسته را خدمت ایشان و مردم منطقه تبریک عرض می‌کنم. مهندس یعقوبی بیش از هر چیز به پاکدستی، انجــام وظیفه‌ی حرفه‌ی و غیرجانبدارانه، و رویکــرد اخلاقی شناخته می‌شود. درباره‌ی مهندس یعقوبی می‌توانم بسیار بنویسم؛ از گذشته و حال و انشاءالله آینده‌ای روشن که به ثمره‌ی وجود ایشان برای استان رقم خواهم خورد.

مهندس یعقوبی به گفته‌ی خودش «سخت دلبسته‌ی این ایل و دیار» است. واقعا هم چنین است؛ با خرد و کلانِ این سرزمین نشست و برخاست می‌کند و جای‌جای کوه‌ودشت و اراضیِ این منطقه را می‌شناسد. تار و پود وجودی‌اش به تک‌تک صخره‌های این ولایت گره خورده است. می‌گفت گاه‌وبیگاه به کوه‌های خسروشیرین می‌رود و ساعاتی به تنهایی سپری می‌کند.

مهندس مجید یعقوبی سخت دلبسته‌ی این ایل و تبار است و این ایل و تبار هم او را عزیز می‌دارد.

By جعـفر یعقوبـی

جعفر یعقوبی هستم. دانش‌آموخته سیاست و روابط بین‌الملل. سالهاست خسروشیرین را از دریچه‌ی دوربین به تصویر کشیده‌ و با کلام توصیف کرده‌ام. هر چه از خسروشیرین و این منطقه دورتر باشم، گویی نزدیک‌ترم و هرچه نزدیک‌تر، آرامتر. از گفتگو با تک‌تک مردم خسروشیرین، محمدآباد و شاهنشین لذت می‌برم و می‌آموزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *